A kiválasztásnál figyelembe vették az ötletek újdonságtartalmát, a bennük rejlő piaci potenciált, a projektek kidolgozottságát és a csoport összetételét, együttműködését is.
Az idei Demo Day szakmai zsűrijében a magyar startup ökoszisztéma meghatározó szakértői és befektetői kaptak helyet. A kápolnásnyéki DFT-Eseményközpontjában a hallgatói csapatok 3 perces prezentációkban mutatták be ötleteiket, amelyeket 7 perces kérdezz-felelek követett a zsűri részéről.
A TOP10-es listára a Szegedi Tudományegyetemről két innovációs ötlet is felkerült. A Cashier Basket a második, a ReFilamer pedig a harmadik helyen zárt.
A Cashier Basket csapatának ötlete egy olyan okos-bevásárlókocsi, amely a vásárlás során már végösszeget számol a kosárba tett termékekből, így elkerülhető a kasszánál való ki-bepakolás és a sorban állás.
A ReFilamer projektjének lényege egy olyan költséghatékony eszköz, amely az otthon található műanyag hulladékból (elsősorban műanyag palackokból) állít elő 3D nyomtatáshoz használható filamentet. Ez az ötlet kiválóan illeszkedik a ZÖLD SZTE vonulatba, mivel környezetbarát technológia.